권호기사보기
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
연구/단체명을 입력해주세요. |
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 목차 |
---|---|---|---|---|
Chinese university students' and teachers' perceptions of and attitudes towards ELF | Yanyan Zhang, Xingkun Du | p.1-25 |
|
|
The relationship between writing tasks in textbooks and CAN-DO lists in terms of task difficulty | Yoko Suganuma Oi | p.53-70 |
|
|
The relationship between the depth of vocabulary knowledge and Chinese MA students' use of vocabulary learning strategy and L2 contact in a study-abroad context | Xiaofei Liu | p.27-52 |
|
|
Korea's language policy responses to globalization | Bok-Myung Chang | p.71-85 |
|
|
The effects of meta-cognitive strategies, working memory capacity and syntactic awareness on L2 reading comprehension | Wei Shen, Hyesook Park | p.87-112 |
|
*표시는 필수 입력사항입니다.
*전화번호 | ※ '-' 없이 휴대폰번호를 입력하세요 |
---|
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
---|
도서위치안내: 정기간행물실(524호) / 서가번호: 국내17
2021년 이전 정기간행물은 온라인 신청(원문 구축 자료는 원문 이용)
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.