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권호기사

권호기사 목록 테이블로 기사명, 저자명, 페이지, 원문, 기사목차 순으로 되어있습니다.
기사명 저자명 페이지 원문 목차
그린워싱 위기에서 기업명성, 그린워싱 차원과 유형이 소비자의 모호혼란, 그린신뢰, 그린구매의도에 미치는 영향 = The effect of greenwashing dimensions and types, corporate reputation on consumers' ambiguity confusion, green trust, and green purchase intention 최연우, 김수연 p. 5-47
디인플루언서에 대한 Z세대의 인식 및 이용 유형 연구 = A study on the types of perception of the Z generation on de-influencer 김은진, 박재진 p. 48-82
메시지 대상에 따른 사회적 거리감이 전립선암 조기검진 촉진에 미치는 영향 = The effects of social distance on men's prostate cancer early detection behavior the mediating roles of health beliefs : 건강신념의 매개효과를 중심으로 박민주, 김자림 p. 83-139
참여형 CSR과 소비자 인식 = Participatory CSR and consumer perception : focusing on the roles of participation level, CSR fit, and self-construal : 참여 수준과 CSR 적합성, 자아해석의 역할을 중심으로 유동호 p. 140-170

디지털 시대의 광고산업 생태계를 고려한 광고의 새로운 정의 = A new definition of advertising considering the advertising industry ecosystem in the digital age 김병희, 손영곤 p. 171-211
(The) effect of participating in a #CarbonNeutrality TikTok challenge on perception of environmental issues = 탄소 중립 틱톡 챌린지 참여가 환경 문제 인식에 미치는 영향 : 환경 관여도와 정부 신뢰의 상호작용 효과 : the interaction effect of environmental involvement and trust in government Taejun (David) Lee, Hwan-Ho Noh, Eun Hee Lee p. 212-245
펨버타이징 메시지 전략에 관한 연구 = Message strategy for femvertising : the effects of regulatory focus and self-construal : 조절초점 메시지와 자기해석 성향을 중심으로 유정아, 조창환 p. 246-276