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권호기사

권호기사 목록 테이블로 기사명, 저자명, 페이지, 원문, 기사목차 순으로 되어있습니다.
기사명 저자명 페이지 원문 목차
숏폼 광고가 MZ세대의 제품 구매 의도에 미치는 영향 연구 = A study on the effects of short-form advertising on the product purchase intention of millennials and generation Z 이윤표, 김노아, 정무현, 정소윤, 조혜원, 황승준 p. 1-22
영업사원이 지각한 고객의 지원이 적응판매행동에 미치는 영향 = The effect of customer support perceived by salesperson on adaptive selling behavior : focusing on financial services industry : 금융서비스업을 중심으로 이선우, 유재원 p. 23-43
fsQCA를 활용한 Airbnb 고객의 서비스 실패 귀인에 대한 연구 = A study on the airbnb customers’ attribution to service failures using fsQCA : using US customer data : 미국 고객 데이터를 대상으로 김수연 p. 45-59

IPA, RIA, RPA 분석을 활용한 배달 음식에서 소비자 중심의 서비스 전략 = IPA, RIP[실은 RIA] and RPA analysis in food delivery services : focused on demographic characteristics : 인구통계학적 특성 중심으로 양진영, 이행주 p. 61-77
배달앱 선택속성인 배달앱 품질, 배달외식업체 품질, 배달직원 품질을 통해 만족도와 충성도를 높이기 위한 전략적 연구 = A strategic study on enhancing satisfaction and loyalty through delivery app selection attributes : delivery app quality, delivery restaurant quality, and delivery staff quality 박연옥 p. 79-105
신제품 개발의 가속화에 대한 고찰 = A comprehensive study on the acceleration of new product development 김종배 p. 107-125
중국 O2O 음식 배달 플랫폼 정황에서 고객만족과 충성도 의도 간의 교차효과 = The interplay between customer satisfaction and loyalty intentions in the Chinese O2O food delivery platform : the role of selection attribute weights : 선택속성 가중치의 역할 문천호, 하홍열 p. 127-144