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권호기사

권호기사 목록 테이블로 기사명, 저자명, 페이지, 원문, 기사목차 순으로 되어있습니다.
기사명 저자명 페이지 원문 목차
라이브 커머스 판매자의 진정성과 가치 유사성의 역할 = The role of authenticity and value similarity for live-commerce sellers 황인호 p. 1-25
중국 모바일 콘텐츠 서비스의 소비자 재구매의도에 관한 실증연구 = An empirical study on the Chinese customer's repurchase intention of mobile contents service 장루이, 문태수 p. 27-45
OTT 플랫폼에서 연예인 관여도가 국가 이미지와 방문 의도에 미치는 영향 = The impact of celebrity involvement in OTT platforms on national image and visit intentions : the mediating roles of telepresence and parasocial relationships : 원격 현장감과 준사회적 관계의 매개 역할을 중심으로 장문경, 이새롬 p. 47-80
(A) systematic literature review on electronic commerce adoption in small enterprises : a bibliometrics with co-citation and keyword network analysis Park, Jonghwa p. 81-103
블록체인 기반 ESG 정보공시 플랫폼 구축 방안 연구 = A study on the development of a blockchain-based platform for ESG disclosure 최하눌 p. 105-124
항만 컨테이너 터미널 반출입 혼잡 영향 요소 분석을 통한 반출입 혼잡도 예측 모델 아키텍처 개념 설계 = Design of a predictive model architecture for in-out congestion at port container terminals through analysis of influencing factors 김푸름, 박승진, 정석찬 p. 125-142
Uncovering the role of external APIs in driving dynamic ecosystem growth Um, Sungyong, Kang, Martin, Son, Insoo p. 143-168
유튜브 먹방에서 유료광고포함 명시성과 BJ 상호작용성이 플로우 및 제품태도에 미치는 영향 = Effect of explicitness of paid advertisements and BJ interactivity on flow and product attitude in YouTube muk-bang 박민영, 신재익 p. 169-189
노인의 디지털 리터러시가 돌봄로봇 기술수용에 미치는 영향 = Impact of digital literacy of older adults on acceptance of care robot technology : focusing on the mediating effect of technology self-efficacy : 기술 자기효능감의 매개효과를 중심으로 이정완, 차은교, 이현주, 신혜리, 김영선 p. 191-218

Impact of influencers on consumer purchase intention in Korean and Kyrgyz markets Saryeva, Adinai, Jung, Sung Gwang, Cho, Jae Hyung p. 219-236
(The) impact of live commerce features and situational factors on participation intention in tourism live commerce Sheng, Congyi, Yang, Sung-Byung, Kim, Sung-Eun p. 237-264