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권호기사

권호기사 목록 테이블로 기사명, 저자명, 페이지, 원문, 기사목차 순으로 되어있습니다.
기사명 저자명 페이지 원문 목차
ChatGPT 기반 개인화된 맞춤형 건강식단 정보에 대한 사용자의 인지적 평가가 사용에 대한 행위의도에 미치는 영향 = The effects of cognitive assessment of personalized health diet information based on ChatGPT on behavioral intention to use 김나형 p. 5-32
3D 프린팅 음식모형 속성이 푸드코트 이미지와 구매행동에 미치는 영향 = The effects of 3D printed food model properties on food court image and purchasing behavior : focus on the moderating effect of perceived value : 지각된 가치를 조절효과로 김건휘 p. 33-58

외식업 컨설턴트 핵심역량요소에 관한 연구 = A study on the key competency factors of foodservice consultants 김삼희, 최지원 p. 59-79
레스토랑 예약 앱 품질이 지각된 가치 및 고객만족도와 지속사용의도에 미치는 영향 = The effects of restaurant reservation app quality on perceived value, customer satisfaction and intention of continuous use : the moderating effect of food literacy : 푸드 리터러시의 조절효과 이연승, 정효선, 윤혜현 p. 81-109
외식 시니어 고객 셀프서비스기술 수용행동에 관한 연구 = Restaurant senior diners' self-service technology adoption : applying technology acceptance model(TAM) and senior technology exploration, learning and acceptance model(STELA) : 기술수용모델(TAM)과 시니어 기술탐색, 학습 및 수용모델(STELA)을 기반으로 장은유, 조미희 p. 111-133

건강다이어트 헬스참가자의 건강식생활이 음식선택속성, 로하스, 건강증진행동에 미치는 영향 = Health diet health participants' effects of healthy eating on food choice attributes, LOHAS, and health promotion behavior 최용석, 이선경 p. 135-159

무한리필 돼지고기 전문점의 메뉴품질이 만족과 관계지속의도에 미치는 영향 = The impact of menu quality at unlimited refill pork specialty restaurants on satisfaction and intention to continue the relationship : focusing on franchise companies : 프랜차이즈 업체를 중심으로 김경태, 김도훈 p. 161-180
베이커리카페 선택속성에 관한 연구 = A study on bakery cafe selection attributes Kano model and PCSI index : Kano모델 및 PCSI지수이용 김경자 p. 181-202

로스터리 커피전문점의 추구편익이 만족도와 행동의도에 미치는 영향 = The impact of roastery coffee shop's pursuit of convenience on satisfaction and behavioral intention : focusing on the moderating effect of quality perception : 품질 인식의 조절효과를 중심으로 정유현, 이선경 p. 203-226
레스토랑 간편식(RMR)의 제품속성이 지각된 가치와 태도 및 행동의도에 미치는 영향 = The effects of product attributes of restaurant meal replacement on perceived value, attitude and behavioral intention 이화선, 최용석 p. 227-250
전통시장 분석과 활성화 방안 연구 = A study on the analysis and activation of traditional markets : focusing on the shopping district of Gimcheon : 김천시 상점가를 중심으로 이진화, 박윤주 p. 251-269
소비자 기대가 구매 후 인지부조화, 만족 및 재구매의도에 미치는 영향 = Effects of consumer expectation on cognitive dissonance, satisfaction, and repurchase intention afention : focusing on the case of shrinkflation when purchasing snack : 과자 구매 시 슈링크플레이션 사례를 중심으로 전도현, 전현모 p. 271-291
외식기업 관리자의 포용적 리더십이 지식공유와 고객지향성에 미치는 영향 = The impact of inclusive leadership by restaurant managers on knowledge sharing and customer orientation 김윤서, 김용겸 p. 293-312
테이크아웃 커피전문점의 메뉴품질이 지각된 가치와 추천의도에 미치는 영향 = The influence of menu quality on perceived value and recommendation intention at takeout coffee specialty restaurants 김용겸 p. 313-331
베이커리 교육서비스품질이 전공만족과 진로준비행동에 미치는 영향관계 = A study on the effect of educational service quality on major satisfaction, career preparation behavior : 대구·경북 지역 베이커리 전공 대학생을 대상으로 강윤정, 이지연, 임현철 p. 333-351