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권호기사

권호기사 목록 테이블로 기사명, 저자명, 페이지, 원문, 기사목차 순으로 되어있습니다.
기사명 저자명 페이지 원문 목차
확장된 기술수용모델을 적용한 SNS 관광정보 사용의도에 관한 연구 = A study on intention to use SNS tourism information applying an expanded technology acceptance model : focusing on tourism information quality : 관광정보 품질을 중심으로 임명재 p. 1-8
백화점 팝업 스토어에 나타나는 체험 마케팅 특성에 관한 연구 = A study on experiential marketing characteristics of department store pop-up stores : focusing on The Hyundai Seoul : 더현대 서울 중심으로 권한울, 유하연 p. 9-18
유명인과의 관계 지속과 단절에 대한 연구 = A study on the continuation and discontinuation of relationship with celebrities 박동민, 박성용 p. 19-24
항공사의 ESG 경영이 진정성, 기업 신뢰 및 충성도에 미치는 영향 = The impact of airlines' ESG on authenticity, corporate trust, and loyalty 정지영, 이계희 p. 25-33
Bass 확산 모형을 기반으로 한 템플스테이 수요 예측 = Forecasting the demand of templestay based on the bass diffusion model 강문영 p. 35-39
SNS를 활용한 실시간 시청자 의견 반영 방송 콘텐츠가 시청자 반응에 미치는 영향 = Effects of real-time viewer opinion reflection broadcast content on viewer response using SNS 이은곤 p. 41-52
Factors affecting student learning outcomes in the context of an art and science program integrated with artificial intelligence Shim, Hyoyoung, Ko, Yeonjoo p. 53-64
성별, 지각된 소비가치 유형이 밀키트 제품의 추천 및 지속적 구매의도에 미치는 영향 = Gender, perceived consumption value type effects on recommendation and continuous purchase intention of the meal kit products 이재은, 최진영 p. 65-70
시니어 마케팅 전략 = Senior marketing strategy : strategic directions through an inclusive universal marketing framework : 포용적 유니버설 마케팅 프레임워크를 통한 전략적 방향 제언 주경희, 오민정 p. 71-84