권호기사보기
| 기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
|---|
| 대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 연구/단체명을 입력해주세요. | |||||||||
|
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
| 등록번호 | 청구기호 | 권별정보 | 자료실 | 이용여부 |
|---|---|---|---|---|
| 0003128789 | 401.80071 -A24-7 | 서울관 인문자연과학자료실(314호) | 이용가능 |
The study of “usage” has constituted a major line of second language learning research for well over two decades now. The concept of usage, however, can be defined and studied in many different ways.
In this comprehensive, forward-looking text, international scholars from a variety of perspectives review and critically examine current conceptualizations of usage, learning, and their connections in the field of second language acquisition (SLA). Bringing these diverse perspectives into conversation, Kevin McManus synthesizes the state of the art to set the agenda for new directions in theory-building and empirical SLA research.
This text will be an invaluable resource to students and researchers in SLA, applied linguistics, psychology and cognitive science, education, and related areas.
The study of “usage” has constituted a major line of second language learning research for well over two decades now. The concept of usage, however, can be defined and studied in many different ways.
*표시는 필수 입력사항입니다.
| 전화번호 |
|---|
| 기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
|---|
| 번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
|---|
도서위치안내: 인문자연과학자료실(314호) / 서가번호: 33
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.