권호기사보기
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
연구/단체명을 입력해주세요. |
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
Title page
Contents
Summary 3
Why this resource? 6
What is this resource? 7
Worksheet 1. Questions to identify and evaluate instruments for measuring social and emotional learning skills 11
Step 1. Indicate your response for each of the following questions. Be as specific as possible. Use this information to identify an initial list of instruments that your school... 11
Step 2. Now that you have identified the specific skills to be measured, the target group of respondents, and the purpose for using the instrument, work through the following... 12
What instruments are available? 13
What information is available about the reliability of the instruments? 14
What information is available about the validity of the instruments? 16
Content validity 16
Structural validity 17
External validity 17
Consequential validity 17
Generalizability, fairness, and substantive validity 18
Implications 19
Limitations 19
Appendix A. Methodology 21
Appendix B. Summary of reliability and validity information on eligible instruments 25
Notes 41
References 42
Boxes
Box 1. Methodology 7
Box 2. Definitions of key terms 8
*표시는 필수 입력사항입니다.
*전화번호 | ※ '-' 없이 휴대폰번호를 입력하세요 |
---|
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
---|
도서위치안내: / 서가번호:
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.