권호기사보기
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
연구/단체명을 입력해주세요. |
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
Title page
Contents
Abstract 3
1. Introduction 4
2. Background 7
3. Data 9
3.1. Language Class Attendance and Language Proficiency 9
3.2. Distance to Language Training 11
3.3. Sample 12
3.4. Outcomes 13
4. Empirical Strategy 14
4.1. The Production of Language Skills 14
4.2. Estimating Equations 15
4.3. Identification 17
5. The Impact on Language Proficiency 19
6. The Impact on Socio-Economic Integration 20
6.1. Mobility 20
6.2. Employment and Education 21
7. Further Robustness Checks and Placebo Tests 22
8. Persistence 23
9. Conclusion 23
10. Tables and Figures 25
References 34
A. Appendix 37
Figure 1. Economic Integration and Language Proficiency 26
Figure 2. First Stage Graph of Hours of Language Training on Distance 28
Figure 3. Placebo and Robustness Checks 32
Figure 4. Persistence 33
Figure A.1. Mapping Between Modules and CEFR Levels 38
Figure A.2. Language Proficiency by hours of class 41
Figure A.3/Figure A.4. Spatial Distribution of Language Training Centers (continued) 46
*표시는 필수 입력사항입니다.
*전화번호 | ※ '-' 없이 휴대폰번호를 입력하세요 |
---|
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
---|
도서위치안내: / 서가번호:
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.