권호기사보기
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
연구/단체명을 입력해주세요. |
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
Title page
Contents
Abstract 3
1. Introduction 4
2. Institutional Background 9
3. Data 11
4. Empirical Strategy 16
5. Results 19
5.1. Main Results: Effects on Educational Attainment and College Majors 19
5.2. Validity Checks 22
6. Complier Characterization and Heterogeneity 25
6.1. Complier Analysis 25
6.2. Heterogeneity 26
7. Effects on Employment and Earnings 28
8. Robustness 30
9. Conclusion 31
References 35
A. Appendix 54
Figure 1: Trends in Maryland High Schools and Districts Offering Computer Science 40
Figure 2. Distribution of Number and Types of HQ CS Courses Taken 41
Figure 3. Trends in Maryland High School Student HQ CS Exposure and Course-Taking 42
Figure 4. Exposure Timeline for School First Offering HQ CS in 2015 43
Figure 5. Event Study Estimates of HQ CS Exposure Impacts on HQ CS Course-Taking and CS Majors 44
Figure 6. Distribution of HQ CS Course Types by Mathematics Quartiles 45
Figure A1. HQ CS Exposure Impacts on HQ CS Course-Taking and CS Majors with Demographic Controls 54
Figure A2. HQ CS Exposure Impacts on HQ CS Course-Taking and CS Majors Excluding Never-Treated 55
Figure A3. Event Study Estimates of HQ CS Exposure Impacts on Log Earnings 56
*표시는 필수 입력사항입니다.
*전화번호 | ※ '-' 없이 휴대폰번호를 입력하세요 |
---|
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
---|
도서위치안내: / 서가번호:
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.