권호기사보기
| 기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
|---|
| 대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 연구/단체명을 입력해주세요. | |||||||||
|
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
| 번호 | 참고문헌 | 국회도서관 소장유무 |
|---|---|---|
| 1 | The characteristics of good teaching based on the students' awareness : The comparative analysis of actual learning experiences between A university in Korea and oversea universities ![]() |
미소장 |
| 2 | 안지혜. (2012). 좋은 대학수업의 특성분석연구: 인문사회계열 우수 수업사례 관찰결과를 중심으로. 연세대학교 대학원 박사학위논문. (Translated in English) Ahn, J.H.(2012). A qualitative study on characteristics of "good" college classes in the humanities and social sciences courses. Unpublished doctoral dissertation. Yonsei University. | 미소장 |
| 3 | Development of concrete method through which the course evaluation feedback system could contribute to improving the quality of higher education | 소장 |
| 4 | Analysis of Studemts' Written Comments on University Teaching | 소장 |
| 5 | Braskamp, L. A., Brandenburg, D. C., & Ory, J. C. (1984). Evaluating teaching effectiveness: Practical guide. CA: SAGE Pub. | 미소장 |
| 6 | Colaizzi, F. U. (1978). Psychological research as the phenomenogist views it, in R. S. Valle, and M. King (Eds), Existential-phenomenological Alternatives for Psychology, NY: Oxford University Press. | 미소장 |
| 7 | Danielson, C., & McGreal, T. L. (2000). Teacher evaluation: To enhance professional practice. Association for Supervision & Curriculum Development. | 미소장 |
| 8 | Peterson K. D. (1995). Teacher evaluation: A comprehensive guide to new directions and practices. CA: Corwin Press. | 미소장 |
*표시는 필수 입력사항입니다.
| 전화번호 |
|---|
| 기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
|---|
| 번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
|---|
도서위치안내: 정기간행물실(524호) / 서가번호: 대학02
2021년 이전 정기간행물은 온라인 신청(원문 구축 자료는 원문 이용)
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.