권호기사보기
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
연구/단체명을 입력해주세요. |
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
Contents 1
(A) case study on implications for classroom organization and teaching-learning methods : focusing on high school credit systems and green smart initiatives / Sahoon Kim ; HanJoon Yoo 1
Abstract 1
1. Introduction 1
2. Theoretical Background 2
3. Research Method 3
3.1. Context of the Case 3
3.2. Research Procedures 4
4. Result 5
4.1. Differences in Preferred Teaching-Learning Methods by Grade 5
4.2. Preferred Teaching-Learning Methods by Subject 6
4.3. Subjects Requiring Special Rooms 7
4.4. Classroom Planning for the High School Credit System 8
5. Conclusion 9
4. Acknowledgments 10
References 10
*표시는 필수 입력사항입니다.
*전화번호 | ※ '-' 없이 휴대폰번호를 입력하세요 |
---|
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
---|
도서위치안내: / 서가번호:
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.