권호기사보기
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
연구/단체명을 입력해주세요. |
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
This study examines English and Korean NPQs in L2 learning, focusing on the challenges faced by Korean learners in understanding English NPQs, particularly those with low negation. Conventional teaching methods emphasizing a dichotomy between answering patterns hinder natural acquisition. The study recommends balanced examples of NPQ types in textbooks, breaking the notion that NPQs mirror PPQs and emphasizing contextual biases. Understanding cross-linguistic similarities and differences in NPQs is crucial for mastering their complexities. Recognizing the cultural contexts in which these questions are used is important in grasping their nuanced interpretations. This comprehensive approach aims to aid L2 learners in interpreting NPQs effectively in classrooms.
*표시는 필수 입력사항입니다.
*전화번호 | ※ '-' 없이 휴대폰번호를 입력하세요 |
---|
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
---|
도서위치안내: 정기간행물실(524호) / 서가번호: 국내07
2021년 이전 정기간행물은 온라인 신청(원문 구축 자료는 원문 이용)
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.