권호기사보기
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
대표형(전거형, Authority) | 생물정보 | 이형(異形, Variant) | 소속 | 직위 | 직업 | 활동분야 | 주기 | 서지 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
연구/단체명을 입력해주세요. |
|
|
|
|
|
* 주제를 선택하시면 검색 상세로 이동합니다.
영문목차
LIST OF CONTRIBUTORS=vii
INTRODUCTION/Wayne K. Hoy;Cecil G. Miskel=ix
CHAPTER 1. Organizational Learning in High-Stakes Accountability Environments: Lessons from an Urban School District/Helen M. Marks;Susan M. Printy=1
CHAPTER 2. Sources of Victory, Seeds of Defeat: Linking Enactment Politics and Implementation Developments/Donna Redmond Jones;Betty Malen=41
CHAPTER 3. Interest Groups in National Reading Policy: Perceived Influence and Beliefs on Teaching Reading/Mengli Song;Cecil G. Miskel=77
CHAPTER 4. Bridging And Buffering Parent Involvement in Schools: Managing Exchanges of Social and Cultural Resources/Rodney T. Ogawa;Susan Clark Studer=97
CHAPTER 5. Teachers' Work and Instructional Management, Part I: Alternative Views of the Task of Teaching/Brian Rowan=129
CHAPTER 6. Teachers' Work and Instructional Management, Part II: Does Organic Management Promote Expert Teaching?/Brian Rowan=151
CHAPTER 7. Collective Efficacy and School Organization: A Multilevel Analysis of Teacher Influence in Schools/Roger D. Goddard=169
CHAPTER 8. A Test of a Model of School Achievement in Rural Schools: Significance of Collective Efficacy/Wayne K. Hoy, Page A. Smith;Scott R. Sweetland=185
등록번호 | 청구기호 | 권별정보 | 자료실 | 이용여부 |
---|---|---|---|---|
0000947629 | 371.2001 H868t | v.1 | 서울관 서고(열람신청 후 1층 대출대) | 이용가능 |
*표시는 필수 입력사항입니다.
*전화번호 | ※ '-' 없이 휴대폰번호를 입력하세요 |
---|
기사명 | 저자명 | 페이지 | 원문 | 기사목차 |
---|
번호 | 발행일자 | 권호명 | 제본정보 | 자료실 | 원문 | 신청 페이지 |
---|
도서위치안내: / 서가번호:
우편복사 목록담기를 완료하였습니다.
*표시는 필수 입력사항입니다.
저장 되었습니다.